|
Ali
Dec 16, 2003 2:43:58 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 16, 2003 2:43:58 GMT -5
JIj begeert de liefde maar je heb het niet. En Alex is stil, dat je dat niet hoort en ziet. Dat is de bedoeling van deze sport. Een ander uitlullen, gewoon aan gort. Maar daar ben jij te lief voor, dat is je al vaker gezegt. Jij blijft alleen maar door gaan, dat heb jij jezelf opgelegt. En uiteraard heb ik een leuke vrouw, soort zoekt nu eenmaal soort. En dat huwelijken uit elkaar gaan, dat heb ik wel gehoord. Maar laten wij eerlijk zijn, wie niet waagt wie nooit wint. Niet geschoten is altijd mis, en blijf nu maar een kind. Ga er maar vanuit dat mensen elkaar helpen, das naief. Ze steken je in je rug en spelen ondertussen lief. Al;s collega moet loyaal zijn zeker kunnen, dat is absoluut waar. Maar wij zijn nu aan het battlen, dan kan dat niet, klaar. Dan gaat het om gemeen zijn, ga daarom freestylen. De manier waarop jij battled, dat klinkt namelijk als ijlen.
|
|
|
Ali
Dec 17, 2003 8:42:39 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 17, 2003 8:42:39 GMT -5
na jullie losse flodders, trekt de mist weg. Er bleek geen competitie voor mij, dat was pech. Net als van de melkuniekoeien komt al het goeie van mij. Net als haribo, mijn teksten verrassend lekker, wat dacht jij? Daar komen jullie aan met gestotter en wat rijmwoorden. Dat is niet spannend, dat is iets wat wij al langer hoorden. Kom eens met een v errassing, de rest wat ik heb gehoord is niet orrigineel. Sterker het klinkt als bagger, het grijpt naar mijn keel.
(EVEN VOOR DE SITE DIE GEEN GEVLOEK PIKT.............)
k u t k el er e f uck s hit tering t ering
|
|
|
Ali
Jan 13, 2004 10:44:28 GMT -5
Post by ali illfigure on Jan 13, 2004 10:44:28 GMT -5
Oh je kan hier wel vloeken maar het moet eruit vloeien, dus vandaar dat neppers hieraan hun handen verschroeien! Die denken bij zichzelf FUCK wat is dat heet! welke kut bitch deed mij dat leed? Het is mijn eeuwige aura die zich als een die hard nederhopper van de kleine jongetjes ontdeed. ik ga nu lekker taart eten als de jarige jop die ik ben, maar jullie kunnen weer wat meer gaan verwachten van mij en mijn pen!
greetz lexy ps. check de medelingen (leuk om te weten: bitch werd gecensureerd als pregnant dog:))
|
|
|
Ali
Jan 22, 2004 13:41:27 GMT -5
Post by Slinkysr on Jan 22, 2004 13:41:27 GMT -5
Wat meer verwachten, 6 regeltjes en je bent klaar. Dat niemand bang van jou is, dat is niet raar. Battelen is niet jouw ding Aal, ga maar met je poppen spelen. Anne Maria Koekoek of je vriendinnetje vervelen. Maar ga je nog niet proberen te vergelden bij de mannen van jouw klan. Ga als eerst maar eens heel goed kijken hoe je het wel goed doen ken. Respect voor de hard werkende Stef op het moment. Neem daar nou eens een voorbeeld aan, dan ben je pas een vent.
|
|
jaice
New Member
|
Ali
Jan 20, 2005 8:47:18 GMT -5
Post by jaice on Jan 20, 2005 8:47:18 GMT -5
zeg maar jullie stellen wat voor deze nieuwe member stelt zich even voor
|
|