|
Ali
Dec 1, 2003 5:33:07 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 1, 2003 5:33:07 GMT -5
Eey joh illfigure,
Jij bent als een kleutertekening en ik als een vermeer. Als jij de slak ben, ga ik als een f*cking speer. Ik kom, zie en overwin En was ik niet getrouwd was, dan had ik je vriendin. Wil je echt battelen, kom maar terug als je groot bent. Maar nu nog niet, want je weet dat je dood bent.
Uitjezzzz.
(raar, battelen tegen iemand die je respecteerd).
|
|
|
Ali
Dec 3, 2003 12:34:51 GMT -5
Post by ali illfigure on Dec 3, 2003 12:34:51 GMT -5
Yo slink,
Jij verklaart mij voor mij dood en noemt mij niet groot? zo luid zelfs mijn achternaam domme idioot!! jij bent een hollegie, oftewel een holhoofd, dus het wordt voor mij een eitje om te zorgen dat je licht dooft! Ik snap dat je mijn vriendin wil en het liefst zou partner ruilen, maar ik maak haar liever niet aan huilen. alle vrouwen willen van mij het liefst een beurt, maar ik hoef die van jou niet omdat ze door het baren van een kind vast een stuk is uitgescheurd! Konijnen doen het weinig vergeleken met mij, en dat van jou komt meer in de richting van een steek van een bij! Ik neem hiphop nog steeds even serieus als krs one, jij lijkt meer op een clown, dat stukje van net lijkt nergens op man. Ik weet niet wat je hebt getracht, maar ik had van jou wel wat beters en botters verwacht!
(no hard feelings, is inderdaad vreemd jah...)
|
|
BubAh
New Member
|
Ali
Dec 4, 2003 1:41:08 GMT -5
Post by BubAh on Dec 4, 2003 1:41:08 GMT -5
Heren,
Ik zal jullie eens leren dat je kunt battelen met speren! Ouderwetsch, maar dat zijn jullie ook... Want jullie BRK ging op in rook!
Nu zijn jullie ouder, maar wijzer ho maar De Sint heeft een boot en doet vaar, vaar Verder komen jullie niet met jullie Sinterklaasgedicht Maar toen kwam Bub-Ah en jullie zagen het licht!
Je denkt, Bub-man hou je klep eens dicht. Maar ondertussen wordt je ongekend beticht Van gebrek aan talent en ontbreekt jullie vermogen Om je naar Bub-Ah niveau te verhogen.
Dus heren, ga terug in je hok en doe je ding En pas na de ping Van de battlering Ofwel, jullie knock-out Mogen jullie je hok weer uit
(Repect from Bub-Ah to my friends f.k.a. BRK.... oww shit, i was one of theme ;-))
|
|
|
Ali
Dec 4, 2003 3:34:06 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 4, 2003 3:34:06 GMT -5
Bij deze beloof ik jullie allebei. een mooie glanzende euro van mij. Koop daarvan maar mooi een ijsje. en voor jou aal, ook een voor je meisje. jullie vinden jezelf groot, dat was goliath ook snif, snif,... gevaar, ruiken jullie dat ook? Het is Stef als die stoomboot waar Joene het over had. Jullie raps vergeleken met die van mij, zijn klad. Jullie doen mij denken aan een druppel van spetterpoep. Jullie teksten aan mijn oude kamer, oftewel troep. Om te kunnen battelen moet je beter zijn. Dus oefen nog een maandje, of ik doe je pijn.
|
|
BubAh
New Member
|
Ali
Dec 4, 2003 6:15:01 GMT -5
Post by BubAh on Dec 4, 2003 6:15:01 GMT -5
Slinky, zo merk je snel, krijgt last van grootheidswaan Je vraagt je af, waarom doet hij dat zichzelf aan? Slinky sr. ofwel oude troep Nu is oud niet altijd slecht, maar in zijn geval net oude poep!
Ach Slink je weet, ik blijf je respecteren Maar je moet nu toch echt leren Je wordt te oud, niet qua lichaam maar qua geest Niet volwassen, je bent en blijft een beest!
Maar…. die raps van jou raken kant nog wal Je bent diep gezonken of zit in een erg diep dal Ik weet niet wat het is, maar echt jonge doe het niet Je zet jezelf nog meer voor lul als een breezer griet!
En Aal, denk niet dat jij genadeloos kan gaan relaxen Want jij nam niet eens de moeite een reactie te flexen Of zit je soms te denken wat je neer gaat zetten hier? Ach man, vergeet het…. het is vast zo slap als Buckler bier!
|
|
|
Ali
Dec 4, 2003 7:56:00 GMT -5
Post by ali illfigure on Dec 4, 2003 7:56:00 GMT -5
yo bub, ik had nog geen reactie geschreven want naast mijn computer het ik daadwerkelijk nog een leven! moet je jezelf nou toch een horen, je flowt zo slecht als dikke tim, laat ik eens wat proberen:sim sala bim.... hopelijk heeft deze spreuk je skills zwaar bewerkt, want je kan me raken zoals je waarschijnlijk al heb gemerkt! Als een mislukking blijf je straks helemaal alleen, maar dan kan je altijd nog naar dikke tim want jullie hebben volgens mij nog wel meer dingen gemeen!
en wat knispert daar onder mij zo ontzettend lekker mals... oh het is stef's stoomboot waar ik overheen wals! Ik koop een ijsje voor mijn meisje, terwijl jou vrouw aan mijn lul likt, breng ik haar in 't pradijsje! als ik dan langs je loop fluit ik een vrolijk wijsje en overhandig ik aan jessica mijn verlanglijstje!
Bub en slink ga samen een buckler drinken, dan kan je na een tijdje de shock van skills laten bezinken!!
|
|
|
Ali
Dec 4, 2003 8:34:52 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 4, 2003 8:34:52 GMT -5
Hee jij daar met je dikke dikke neus. Het is nu kneus tegen reus. Oneerlijk zogeheten. Volgens mij heb jij met een rijmboekje op je schoot bij de computer gezeten. Kan jij nu echt niks beters verzinnen? Je maakt het mij veel te makkelijk om van jou te winnen. De grap van vrouw hebben wij al gehad. Die heb ik al verzonnen lieve schat. Dus blijf lekker op mijn ideeen door breien. Goedkoper kan niet, of wil jij mij verblijden. Ik had namelijk beter van jou verwacht. Of euh.. heb jij wat meer tijd nodig voordat je wat heb bedacht. En oh ja, dat leven van jou, dat heeft toch te maken met het Albert Heyn? Dat is wel heel spannend, maar affin.
En bub-ah. Ga auto's maken. Want die shit van jou is te gemakkelijk te kraken. Je teksten net zo lelijk als die vraagbaken. Doe jezelf een lol en ga staken. Ik kllink als een Harman en Cardon Jij klinkt als my first Sony dus pardon Deze battle is alleen voor sterken. Ga daarom alsjebliefd weer werken.
Oefen allebij nog gezellig een tijdje. Om van mij te kunnen winnen staan ze al een tijdje in een rijtje.
|
|
BubAh
New Member
|
Ali
Dec 9, 2003 2:34:13 GMT -5
Post by BubAh on Dec 9, 2003 2:34:13 GMT -5
Goed, ik bekijk jullie geleuter, geleuter van een kleuter en ik denk ‘wat moet ik hier nu mee’, want de flow is niet okey Sterker nog, ook de teksten zijn slap en erg wack Je zet jezelf op die manier voor gek! Niet alleen Slinky, tegenwoordig senior Maar ook Ali past in het decor Van een kleuterserie als telekids Want jullie raps zijn helemaal niets Ik begrijp het wel… het gaat niet lekker Maar sta eens vroeg op, zet eens je wekker Want om mij te dissen beste mannen Moet je eerst je faalangsten verbannen
Heren, ik zal jullie leren, zonder te intimideren Je kunt de Bub-Ah niet kleineren! Bub-Ah is gewoon de beste, master class! Zover kom je niet met je Donald Duck Club pas! Goed, genoeg over mij, laten we eens naar jou gaan kijken Wat wil je in je leven gaan bereiken? Mij dissen? Ach man, laat maar dat valt af Mij dissen is als Frans Bauer vergelijken met Edith Piaf! Goed, je tweede doel…. Een mooi gelukkig leven? Luister even! Dit gaat je niet lukken met je stoere praat, want heus man… in het Gooi groeide je niet op op de straat! Kom nu niet met wacke excuses over Lelystad Want mijn roots liggen in een echte stad 755 jaar reeds Delft op de kaart Ja heren, historische kennis is echt wat waard!
Wat zeg je Slinkboy? Een studie geschiedenis Je kwam niet verder dan basiskennis kerstmis Heus, mij kunnen jullie niet dissen Gewoon omdat jullie de kennis missen Maar niet gevreesd en niet getreurd Ik zorg dat deze boel wordt opgefleurd Want al zijn jullie minder goed En heus niet alleen omdat het moet, jullie blijven gabbers en deze gein, is niet bedoelt om jullie te doen verrekken van de pijn Deze nuts is in het leven geroepen om zogenaamde ‘rappersgroepen’<br>Te leren hoe je echte rijms maakt!; Te leren hoe je echte flows kraakt!; Te leren hoe wij het doen! Met Bub-Ah, of eigenlijk Jeroen! Maar ook Ali-illfigure is van de partij En met ons aller Slinky erbij Moet het gaan lukken; Ze zullen voor ons bukken; Hoewel ik natuurlijk de beste blijf Dit feit staat buiten kijf!
|
|
|
Ali
Dec 9, 2003 9:59:34 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 9, 2003 9:59:34 GMT -5
Jij zegt tegen mij dat ik een oudje ben. Allen is telekids al jaren van de buis men. En jou dissen dat valt af, dat dus wel, da's maf.
|
|
|
Ali
Dec 9, 2003 14:07:29 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 9, 2003 14:07:29 GMT -5
Jij praat wel wat, maar je zegt niks. Jij maakt geluid, maar je weerlegt niks. Jij roept wel veel, maar je doet niks. Jij mag meedoen, maar je moet niks. Voor boter, kaas en eieren zoals dat heet. Een directe confrontatie, is wat jij terecht vermeed. Jullie zijn langzaam en ik ben snel. Als 50 tegen 150 cc, lijkt het wel. Als de schaduw tegen lucky luck. Als een Skoda tegen een heftruck. Als een ijsberg tegen de Titanic. Als het acht uur nieuws tegen wie ben ik. Zoals de vrieskou tegen de zeven kikkertjes. Als een grote poster tegen kleine stickertjes.
Probeer niet te winnen, probeer het gewoon niet. Onbegonnen werk, dat je dat niet ziet. Het gaat over skills en over overtuiging. Al jaren lang de leiding, dus ik verdien een buiging!
|
|
BubAh
New Member
|
Ali
Dec 10, 2003 1:37:06 GMT -5
Post by BubAh on Dec 10, 2003 1:37:06 GMT -5
Slinky,
De reden dat ik jou nooit heb weerlegt, is het simpele feit dat jij niets zinnigs zegt! Telekids is inderdaad al jaren van de buis Maar het werd gekeken in jou huis. En had ik het niet over historische kennis? Ik zie deze battle als een potje tennis Maar dan erg ongelijk, ik als prof tegen jullie amateurs, dus niet erg tof! Een uitdaging, tjah die is simpelweg niet…<br>Al jaren in de rij om Slinky te dissen? Ik denk dat ik dat hoofdstuk heb moeten missen. Want heus knul, je doet het aardig Maar, je bent nog lang niet Bub-Ah waardig!
Dus…. succes, sterkte en veel plezier En na jou oefensessie zie ik je misschien weer hier?
|
|
|
Ali
Dec 11, 2003 1:37:09 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 11, 2003 1:37:09 GMT -5
Ik hoor de laatste tijd een roddel AAL, dat Je steeds meer op je broer gaat lijken schat. Je vind jezelf een man, maar vult nog steeds vakken. Vertel eens, wat staat er naast de melkunie melkpakken? Weet je ook de duur van houdbaarheid al uit je hoofd? En als je heel erg je best doet, krijg je dan een beloning uitgeloofd? Het schijnt trouwens dat je nogal moeite heb, met je baantje te behouden. Vertel eens, wat is je er moeilijk aan die cariere die jij bouwde?
|
|
|
Ali
Dec 11, 2003 1:57:40 GMT -5
Post by Slinkysr on Dec 11, 2003 1:57:40 GMT -5
Hoe is het nu in het Lelystad, waar ik het niet over hebben mag? Wat praat je nou over opgroeien op straat, alsof jij dat leven ooit zag. Maar praat jij maar door over jouw straatleven. Ik ben ondertussen getrouwd, dat is een gegeven. Is dat nu leuk, met die collega de hele dag? Terwijl jij zijn rugje steunt en jij hem helemaal niet mag? ik houd het kort, kort is namelijk krachtig. en geef mij nou een echte diss, dat lijk mij namelijk prachtig!
|
|
BubAh
New Member
|
Ali
Dec 12, 2003 1:18:57 GMT -5
Post by BubAh on Dec 12, 2003 1:18:57 GMT -5
Slinky, van mij mag je praten over Lelystad, ik geef alleen aan dat je mij er niet mee dist Maar lezen is ook niet zo sterkste kant, alsof ik dat nog niet wist Jij bent nu getrouwd, moet ik je daarom gaan begeren? Hoewel ik wel geef om liefde, zal trouwen mij nooit interesseren! Dus wat probeer je nu helemaal te vertellen? Dat ik je op je trouwdag moet gaan bellen? Niets ten nadele van je vrouw, dat is laag Maar wat zag je in jou? Dat blijft de vraag!
En dan je dis naar Alex over werk Niet om hem te verdedigen, maar dat is net zo laag als het instituut ‘de kerk’<br>Want, laten we eerlijk zijn… die jongen werkt voor zijn geld Het maakt hem nog geen held Tussen de melkpakken wil ik ook niet dood gevonden zijn Maar hij werkt en dat is dan wel weer fijn
Je wilt een echte dis Slinkyboy? Nou, dat vind ik eigenlijk wel heel mooi Je smeekt, kwets me, doe me pijn Maar je zet je zelf voor lul en dat vind ik wel fijn! Ik ben getrouwd, dus ik ben de man, de held Maar kijk eens naar een gemiddeld huwelijk, of is jou nooit verteld dat het strand en je dan met de ellende zit een huwelijk prachtig, je tekent voor je eigen shit! En dan jou leven, gewoon in zijn geheel Thuis een kind, op je werk jongeren, je houdt ze in het gareel En maar zeiken over anderen? Ik geef je een wijze raad: ga eerst je eigen leven eens veranderen!
Nog even over mijn collega’s, ik mag niet iedereen Maar als jij serieus werk zou doen, merkte je meteen Je helpt elkaar, je bent geen natie punk Maar jah, jij bent nog lager als een junk Dus, jij zal dat nooit begrijpen Misschien wordt het tijd je ontwikkeling eens te rijpen!
|
|
BubAh
New Member
|
Ali
Dec 16, 2003 2:31:47 GMT -5
Post by BubAh on Dec 16, 2003 2:31:47 GMT -5
Goed, daar gaan we weer Want keer op keer en meer en meer Merk ik aan jullie werk Het is triest, want je verliest elke battle keer op keer. Van deze heer. Want meer en meer, steek ik jullie met mijn speer neer, in woorden, neer in daden Ik ben ter goeder trouw, want wie was hier de kwade? Was het Slink of was het Aal? Beide komen ze met veel kabaal, tumult en geweld, aangesneld Maar, telkens blijkt, zelfs onpartijdig geoordeeld Zelfs onbevooroordeeld en onpartijdig Jullie zijn voor de Bub-Ah man gewoon niet strijdig!
Dus, ga eens oefenen, oefen je skill En zie hoe ik keer op keer jullie rijms weer kill Als een ware woorden kunstenaar zet ik jullie te zeik Want ik woon al jaren in de hip-hop wijk Spreekwoordelijk, dat wel te verstaan Maar zelfs dan gaan jullie er spreekwoordelijk aan Te kijk gezet met je eigen rijmwoordjes Sla ik jullie met roffe teksten om jullie tere oortjes
Slinky, kom op en reageer… want riep jij niet keer op keer Ik wil verslagen worden in de battlering? Sta op, laat zien en doe je ding Doe me na zoals ik je voorging
Ali mijn waardige vriend Waar heb jij deze nederlaag toch aan verdiend? Zelfs reageren doe je, wellicht terecht, al lang niet meer Maar haal je naam op en schrijf een keer Kom niet aan met je drukke sociale leven Want, die Albert Heijn die wacht wel even! Sadam is gepakt, dus de oorlog is voorbij Zelfs de supermarktenoorlog, met als dappere strijder JIJ! Ja jonge, kom uit die droomwereld van melkpakken en scandozen Jou sociale leven gaat over rozen In de Albert Heijn, goh wat fijn Doet het je pijn? Of vind je het werkelijk fijn? Om vakken te vullen Met mooie spullen Terwijl je gedist wordt op je eigen webding Wees waardig, aardig en betreed je ring!
|
|