|
Post by Slinkysr on Jan 30, 2004 13:23:32 GMT -5
feller dan de zon, schijn ik vrolijk te schijnen. Als de sneeuw, ben jij degene die gaat verdwijnen.
Januari is voorbij en ik begin als de O.P. tegen de X. Hollegie is de naam, mijn stijl is luxa flex.
Als een dril pudding zakken jouw teksten in elkaar. Jij zag Stef VS Jeroen en je dacht "pfff, dat wordt zwaar".
|
|
BubAh
New Member
|
Post by BubAh on Feb 10, 2004 3:22:14 GMT -5
Hey Slink,
Ik voel me vereerd, je wil me battlen, niet verkeerd Maar heb je van de voorgaande keren niets geleerd? Maar goed, jij wilt, dus je kan het krijgen Verbaal zal ik jou aan mijn spiesen rijgen!
Jij vermoed dat ik het zwaar heb? Ik ben zwaar, maar ik smoor zo jou woordenklep Klepperdeklepklep klapperdeklap Ga terug naar je huisje en neem je brintapap
Om op krachten te komen en sterk te zijn Kom terug en doe je kunstje op dit rapfestijn Laat eens zien wat je echt kunt, pak je skills Anders presenteer ik je nu al de rekening of zijn het bills?
|
|
|
Post by Slinkysr on Feb 10, 2004 14:07:11 GMT -5
Je dacht ik klaar dit klusje met een paar toetsen op de knop. Ik kom er aan als Walsrijder en geef wat klappen op je kop. Zo plat als een dubbeltje, gebroken als een twijgje. Als je echt wijs bent, je weet het, dan zwijg je. Want spreken is zilver en zwijgen is goud. Maar als je niet kan rappen, dan laat het mij koud. Ik wil niet vervelend doen, maar je moet weer naar school. Je mag het proberen bij rapmaker of misschien als een idol. Het niveau van Jamai, dat haal je nog net. Mijn skills zijn altijd beter, zelfs P H Phat. Dus wil je het proberen, kom dan maar snel. Maar beter dan de vorige, dat hoop ik wel
|
|
BubAh
New Member
|
Post by BubAh on Feb 11, 2004 4:30:28 GMT -5
Jij wilt mij dissen? Lees je eigen tekst eens man? Als je het hebt gelezen, trek dan de conclusie dat het beter kan! Het niveau van Idols… man ik lach me rot Als jij op de stip komt maakt Henk Jan je kapot Want je klinkt zo rot Je hakkelt en je teksten lopen niet zo vlot Rapuitverkoop en voor het laagste bot gaan jou teksten over de toonbank onder aan de rap-rank staat Slinky of Stef als laagst geplaatst Ja jongen, ik lach het beste, want ik lach het laatst!
|
|
|
Post by Slinkysr on Feb 26, 2004 14:51:02 GMT -5
Jij lachen? als een boer met kiespijn. Het is fijn, het moet zo zijn (Joy). Veel gein, altijd lol als ik je teksten lees. altijd feest, ik vlug van geest, kom als een beest. Onbedeest, veel gevreesd, kom ik voorbij gesjeest. FFFFwwwwaaaahhhh, dat was alles wat je hoorde, voordat de bekoorde woorden van die uitverkoren je oren eens goed doorboorde. Met verbazing blijf je staan, je kan maar beter naar huis toe gaan. Voor mij maak je uiteindelijk toch ruim baan, blijf doorgaan en je gaat eraan. Rappend als een slechte big band, denk je dat je big bent. Ongekend, ongeremd, dat ik daarover heen ren.
Luitser goed naar je voorbeelden op plaat. De O.P. en de west klan met de taal van de straat. Wie weet dat het dan misschien beter gaat. Liever te vroeg dan te laat, maar je bent nooit te oud om te leren. Al kan je mij niet deren of keren en zeker niet bekeren. Alleen jezelf bezeren en misschien leren je te weren Tegen een overmacht. Je had het al verwacht, het lijkt op toverkracht. De macht van de nacht en dan ben ik voor jou nog zacht.
|
|
BubAh
New Member
|
Post by BubAh on Feb 27, 2004 10:38:09 GMT -5
Een droomwereld en je eigen illusie Na het lezen van jou teksten is dat mijn enige conclusie Jij denkt dat jij de grootste bent Jij denkt dat jij de beste bent Maar iedereen die jou teksten kent Ontdekt het grote gebrek aan talent!
Inhoudelijke reactie blijft ook uit Dus zelfs daarop scoor je lager als rot fruit Kom op… zoek je skills en doe je best Laat het zien, wordt beter dan de rest Die jou voorging en dacht dat ze mij dissen konden Want, geen seconde Heb ik getwijfeld en bleef ik staan op mijn troon Ik ben de rapkoning en heb de kroon Ik strek hem naar je uit… je kunt erbij Maar gaat nog altijd onderuit
Sorry Slink… ik waardeer de poging en zie dat je je best doet Maar, om een of andere reden, het lukt je nog niet zo goed!
|
|
|
Post by Slinkysr on Feb 28, 2004 4:06:28 GMT -5
Jij noemt jezelf een koning, loopt achter mij aan alsof ik aan mijn kont heb honing. Als het zo was, wees voorbereid op de ontkroning, sneller dan een bowing. Ga buiten spelen en vraag alex of hij ook wil, vindt hij vast wel chill, Denk eraan, dat je niet te zwaar tilt, dat kost je namelijk je kop, je wordt gevilt. Met de zelfde hoeveelheid mazzel als de noord koreanen dat deden, heb je tot nu toe het verlies nog ontmeden. Maar toen ze meespeelden bij het nederlandse voetbal tot op heden, hebben ze zeer flink geleden. Ik kom voorbij gereden, ga de boel ontleden, ben nog steeds beneden, ik hoef mij voor deze wedstrijd niet eens om te kleden, ben niet van lichte zeden, God hoort je gebeden Maar is bang van mij, Hij vindt mij een kei, is nog steeds heel blij, dat hij het niet heeft op moeten nemen tegen deze hij. Hij kijkt naar mij en denkt Godverdomme dat is jammer, zo had ik er uit moeten zien. Hij kijkt naar jou en denkt is dit mijn evenbeeld, waaraan heb ik dit verdient? Ik kijk zie en overwin, jij kijkt met opgeheven hoofd en iedereen kijkt naar jouw onderkin. Ik heb zin, wordt bemind, van jou winnen? Das een was voor een kind.
|
|
BubAh
New Member
|
Post by BubAh on Mar 4, 2004 5:32:25 GMT -5
Ik loop achter jou aan? Ik ben al jaren voor je uit! Ik ben mijn eigen trend dus wat lul je nou? Jij bent een appel, ik een schaal met fruit Ik ben meer, ik ben beter dan jou!
Spelen met Alex nee bedankt, de fase van spelen Is mij reeds in de jaren ’90 reeds gaan vervelen Volwassen, dat dan weer niet Maar, meerderjarig en verantwoordelijk… sorry, die woorden ken jij niet!
Ik zal proberen uitleg te geven, ga er maar voor zitten: Je doet wat je doet en dat doe je goed Je doet wat je wilt zolang het niet verveelt Mocht dat wel gebeuren, neem je verantwoording en klaar je klus Zo simpel is het leven, ik snap het, ik hoop jij nu ook dus!
Kortom wat ik probeer te zeggen, nu nog 1 maal in het kort Jij komt met vergelijkingen waar toch echt iets aan schort; Jij komt niet tot te kern, probeert te argumenteren zonder argument; Jij denk ik ben het, ik zet hier de trend
Maar zoals reeds gezegd in den beginne Aan trends zal ik nooit beginnen In doe mijn eigen ding Jij bent welkom in mijn ring
Maar zet geen dingen naar je hand Want… ik vaag je aan de kant Zodra je in mijn wereld ben aangeland Wees dan wijs en zorg dat je je vermand
Ik neem je mee en laat je zien Dat er meer is als klas 1 tot 10 Jou uitstapje naar god, enorm zinloos want jij weet dat ik al jaren geleden voor mezelf koos!
|
|
|
Post by Slinkysr on Mar 18, 2004 13:52:26 GMT -5
Als een trein .. dender ik over jou heen. Het doet pijn .. want zoals ik is er geen een. Maar affijn .. ik bleef staan toen jij verdween. Het moest zo zijn .. ik kwam er aan en jij versteend.
Ik rap beter, mijn shit is heter, ik zet een stap en see you later. Was ooit een skater, nog steeds een beterweter. Maar wat deed er toe? ik rap je nog altijd moe, iedereen wil een appel toe! Dan weet je nu hoe ik het doe! Ik roep een keer boe en jij rent weg. Noem je dat verantwoordelijk zeg? Het is een gezin waar ik in beleg. dat is verantwoordelijkheid, iets wat ik nooit vermeid, Het is de hoogste tijd al zeg ik dit zeg tot mijn spijt, ik rap je in een keer kwijt Jij weet waar dit toe leidt Geheid! De appel waar iedereen graag in BIJT! Dat is me, moi, ikke. De rest hoeft niet te stikken, er is genoeg te bikken, Want deze appel is een hele dikke! En jouw wereld daar ben ik heus niet bang voor, al noem je jezelf hardcore, zelfs een hippie wordt er jaloers door Zo soft als dat jouw wereld is, dat is jouw gemis, je denkt ik geef een diss en iedereen geeft gesis en roept: "ach wat is hij lief", toch kom je niet aan je gerief. In jouw wereld ben ik degene die niet optief.
Ben ik op jouw wereld, dan is dit een aanval. Jammer voor ons weten wij de winnaar al.
|
|