|
Post by Slinkysr on Jan 30, 2004 13:27:54 GMT -5
Je krijgt het warm, want je ziet het al geschreven. De vakkenvuller, begint behoorlijk te beven.
Ga eerst nog maar wat puistjes uit knijpen. Schrijf van tevoren maar een tekstje, dat kan ik best begrijpen.
Daar doe ik ook niet moeilijk over, winnen doe ik toch wel. Want ik bedenk en schrijf gewoon vet snel.
|
|
|
Post by ali illfigure on Feb 14, 2004 14:53:58 GMT -5
leuk die standaardzinnen, laat ze maar komen, als je denkt dat je mij daarmee inpakt, lig je nog te dromen. je bent standaard en cliché, ik doe daar niet aan mee en toch heb je het idee, dat D. O. P. E B. E. N. T. maar ik deel je nu mee, dat is niet het idee, OH NEE!! Want ik ik laat je nu merken hoe het in het echt zit en niet op t.v. Want ik ben als de zwerm van een sprinkhaan, als de 2e plaag zal strak over je heen gaan en je helemaal kaal vreten dus mij overleven kan je zekerwel vergeten! want mijn shit is serieus en jij loopt maar wat te keten, als een paralympic en ik als een van de olympische top atleten! dus ik pak een kontenkrabbende lompe dommerd als jij, en verfrommel hem als kromme soppige stommerd onder een kei! Want ik ben die grote steen die eenmaal aan het rollen raakt, niets meer heel laat en z'n genocide nooit meer staakt! Straks lig je in de eeuwige slaap, dus laat het lekker rusten, en dan is het laatste wat hoort: welterusten en dan lig je weg te kwijnen, maar omdat je nooit bestaan hebt kan je ook nooit verdwijnen!
greetz
|
|
|
Post by Slinkysr on Feb 26, 2004 14:34:27 GMT -5
We gaan het doen met de e? Okay. Ik doe mee, ik kom zo hard als een wee. trek mijn scheur open als een keizer snee. Heb een stemmetje, maak je nachtegalen jaloers mee. Vergelijk cup A nooit met dubbel d. Hoezee, je wilt gewoon weten hoe ik dit dee. ken jij mijn rapje over die die in een passat ree?
In zijn nieuwe volkswagen passat, die die pas had, was die pas zat. Klapte tegen een baam en dat was dat.
Als de big ben tegenover de big pen. Zo ook de big bang doe dus niet alsof ik sick ben.
Iedereen gaat klappen zodra ze mij horen rappen. Ik maak geen flauwe grappen, je durft mij niet te zappen. Hard werken voor mijn flappen, mijn raps zal jij niet snappen. Mijn raps zijn hele knappe, die van jou zijn dan weer slappe.
mijn raps, stijl en leven zijn extra large te noemen. Denkend aan jou komt de naam marge Simpson voorbij zoemen. Deze tekst zal nog lang in je oren na gaan zoemen. Als de duivel zal ik je verdoemen, das zo bekend als Karin Bloemen.
Ik probeer mij in te houden en aan te passen aan je niveau. Helaas ben ik niet te stoppen, moet je kloppen, teksten droppen, dat doe ik zo. Ga uit de reet van die homo, jij bent en blijft een nono, een jojo, je teksten zijn gewoon zozo. Gemakkelijker dan het lezen van de bobo, Hoor ik je roepen? ho ho?
Ik stop niet, ga maar door. mij klop je niet, onverstoort. wat drop ik niet, ongehoort. prop die beat, je bent vermoord.
|
|
|
Post by Slinkysr on Mar 18, 2004 13:54:58 GMT -5
En jij alex, jij bent wel het meest als bang te benoemen. Dat kan je niet verbloemen, wanneer ga je wat je schrijft eens op de site boemen?
|
|